Projekte aktuale

Rehabilitimi dhe zgjerimi i rrjetit të kanalizimit në Komunën e Kërçovës
Të dhënat e projektit të financuar nga BE përmes IPA 2014-2020Print
1 Titulli i Projektit Rehabilitimi dhe zgjerimi i rrjetit të kanalizimit në Komunën e Kërçovës

NEAR/SKP/2020/EA-OP/0028-12-3723/1

Objektivat kryesore të Projektit Objektivi i përgjithshëm i projektit është ta përmirësojë infrastrukturën e grumbullimit të ujërave të zeza komunale në përputhje me Direktivën 91/271/EEC dhe ligjin kombëtar.Projekti parasheh masa për përmirësimin e sistemit ekzistues, të cilat do të kontribuonin në sa vijon:-Përmirësimin e standardeve higjienike për popullatën;
-Zvogëlimin e problemeve në mirëmbajtjen e sistemit të kanalizimit;
-Mbrojtjen e rrjedhës së ujit;
-Funksionimin e duhur i ITUZ Kërçovës.
Objektivi specifik i kësaj detyre është Rehabilitimi dhe Zgjerimi i Rrjetit të Kanalizimit në Komunën e Kërçovës, i cili do të realizohet sipas kushteve të kontratës FIDIC (“Libri i Kuq”, botimi i vitit 1999).
Rezultatet/Aktivitetet e Projektit Projekti investues për grumbullimin e ujërave të zeza në komunën e Kërçovës do të jetë në komunën e Kërçovës dhe do të shërbejë për kapacitet shtesë prej 16.000 QE, ndërtimi i sistemit të ri të kanalizimeve me gjatësi përafërsisht 69 km, ndërtimi i mbledhësve të kanalizimeve me gjatësi përafërsisht 27 km, ndërtimi i stacioneve të pompimit, rehabilitimi i sistemit të kanalizimit në gjatësi prej 8,24 km, ndërtimi i pusetave dhe lidhjet e amvisërive për përafërsisht 4,633.
Data e fillimit 24.02.2023
Data e përfundimit 23.02.2026
Lloji i projektit Kontratë Punimesh
Buxheti i Projektit 16.078.463,71 €
Emri i kontraktuesit Akelik Group LLC, Azerbajxhan
Përdoruesi Ministria e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor
Departamenti Përgjegjës Zbatues në MMJPH si përfitues përfundimtar Departmenti i ujërave
Përfituesi përfundimtar (përveç MMJPH, komuna dhe NSHP) Komuna e Kërçovës

NSHP “Komunalec” – Kërçovë

Lidhje të tjera për projektin (faqe interneti) /
Mbikëqyrja e zbatimit të kontratës për punë për rehabilitimin dhe zgjerimin e rrjetit të kanalizimit në Komunën e Kërçovës
Të dhënat e projektit të financuar nga BE përmes IPA 2014-2020 Print
1 Titulli i Projektit Mbikëqyrja e zbatimit të kontratës për punë për rehabilitimin dhe zgjerimin e rrjetit të kanalizimit në Komunën e Kërçovës
EuropeAid/139954/IH/SER/MK
Objektivat kryesore të Projektit Objektivi i përgjithshëm i projektit pjesë e të cilit do të jetë kjo kontratë është si më poshtë:
Përmirësimi i infrastrukturës së grumbullimit të ujërave të zeza bashkiake në përputhje me direktivën 91/271/EEC dhe Ligjin Kombëtar.
Projekti parasheh masa për rehabilitimin dhe zgjerimin e rrjetit të kanalizimit në Komunën e Kërçovës, të cilat do të kontribuonin në sa vijon:
-Përmirësimin e standardeve higjienike për popullatën;
-Zvogëlimin e problemeve në mirëmbajtjen e sistemit të kanalizimit;
-Parandalimin e ndotjes së ujërave sipërfaqësore dhe nëntokësore dhe mbrojtja e rrjedhës ujore të Vardarit;
-Funksionimin e duhur i ITUZ-së qendrore të ardhshme.
Rezultatet/Aktivitetet e Projektit Raporti fillestar, Raportet e periudhave (çdo gjashtë muaj), Raporti përfundimtar
Për ta siguruar zbatimin e duhur të kontratës së punimeve, Inxhinieri do të ofrojë një sërë nën-aktivitetesh me qëllime të caktuara specifike:
Të ofrojë mbikëqyrje teknike dhe financiare dhe të sigurojë përfundimin e punimeve të përcaktuara në Lejen e Lokacionit dhe në përputhje me Lejet e Ndërtimit dhe Kërkesat e Punëdhënësit, brenda afatit të caktuar dhe brenda buxhetit të kontraktuar.
Të ofrojë shërbim për mbikëqyrje të punëve ndërtimore për Rehabilitimin dhe Zgjerimin e Rrjetit të Kanalizimit në Komunën e Kërçovës.
Të ofrojë shërbim për mbikëqyrje gjatë periudhës së njoftimit të defektit për kontratën.
Data e fillimit 10.02.2020
Data e përfundimit 10.05.2023
Lloji i projektit Kontratë shërbimi (Bazuar në tarifë)
Buxheti i Projektit 627.000,00 €
Emri i kontraktuesit Eptisa Servicios de Ingenieria SI, Spanjënë bashkëpunim me: Eptisa Southeast Europe d.o.o (SR) dhe me ofruesit e mundësive Eptisa Romania SRL (RO), Etpisa Adria Doo (HR), dhe Eptisa Muh. Ve Mus. Hiz. Bil. Ins. Tic. Ltd. Sti (TR)
Përdoruesi Ministria e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor
Departamenti Përgjegjës Zbatues në MMJPH si përfitues përfundimtar Departmenti i ujërave
Përfituesi përfundimtar (përveç MMJPH, komuna dhe NSHP) Komuna e Kërçovës
NSHP “Komunalec” – Kërçovë
Lidhje të tjera për projektin (faqe interneti) /

Logo Zelen Dogovor EU NOVO

Furnizimi me IT dhe pajisje të tjera specifike për Sistemin e Monitorimit dhe Informacionit Mjedisor, Loti 2: Furnizimi i pajisjeve të cilësisë së ajrit për Sistemin e Monitorimit Mjedisor
Të dhënat e projektit të financuar nga BE përmes IPA 2014-2020Print
1 Titulli i Projektit Furnizimi me IT dhe pajisje të tjera specifike për Sistemin e Monitorimit dhe Informacionit Mjedisor, Loti 2: Furnizimi i pajisjeve të cilësisë së ajrit për Sistemin e Monitorimit Mjedisor

NEAR/SKP/2021/EA-OP/0175

Objektivat kryesore të Projektit Objektivi i përgjithshëm është përmirësimi i mbledhjes, monitorimit, menaxhimit dhe raportimit të të dhënave mjedisore.

Qëllimi i kontratës është furnizimi, shpërndarja, shkarkimi, instalimi dhe vënia në funksion e Pajisjeve të Cilësisë së Ajrit me qëllim forcimin e kapaciteteve për monitorim, mbledhjen e të dhënave, menaxhimin e të dhënave dhe raportimin përmes krijimit të sistemit kombëtar të informacionit mjedisor dhe strukturës së rrjetit të monitorimit.

Rezultatet/Aktivitetet e Projektit Furnizimi me pajisje për cilësinë e ajrit
Data e fillimit 20.11.2023
Data e përfundimit 18.04.2024 (periudha e garancisë 18.04.2025)
Lloji i projektit Kontrata e Furnizimit
Buxheti i Projektit 378.800,00 EUR
Emri i kontraktorit Kompania me përgjegjësi të kufizuar ECOMAKS SOLUTIONS Beograd- Savski Venec
Përfituesi Ministria e Mjedisit dhe Planifikimit Hapësinor
Departamenti Përgjegjës Zbatues në MMJPH si përfitues përfundimtar Qendra informative e Maqedonisë për mjedisin jetësor
Përfituesi përfundimtar (përveç MMPH si bashkia dhe PUC)
Lidhje të lidhura me projektin (faqet e internetit) /

Logo Zelen Dogovor EU NOVO

Përgatitja dhe rishikimi i dokumenteve të Planifikimit Kombëtar të Mbetjeve
Të dhënat e projektit të financuar nga BE përmes IPA 2014-2020Print
1 Titulli i Projektit Përgatitja dhe rishikimi i dokumenteve të Planifikimit Kombëtar të Mbetjeve

NEAR/SKP/2021/EA-RP/0184

Objektivat kryesore të Projektit Objektivi (ndikimi) i përgjithshëm i projektit të këtij veprimi është:

Për të përgatitur, rishikuar dhe përafruar dokumentet kryesore strategjike të planifikimit të mbetjeve në vend, për të ofruar masa afatgjata të politikave që do t’u lejojnë të gjithë aktorëve të investojnë dhe zhvillojnë infrastrukturën dhe shërbimet e nevojshme për t’u përafruar me Acquis të BE-së për menaxhimin e mbetjeve.

Objektivi (rezultati) specifik i kësaj kontrate është si më poshtë:

Të rishikojë dhe përditësojë politikën kryesore të strategjisë për menaxhimin e mbetjeve dhe të dorëzojë dokumente, përkatësisht Strategjinë Kombëtare të Menaxhimit të Mbetjeve. Projekti do të zhvillojë Strategjinë Kombëtare të Menaxhimit të Llumit, gjithashtu do të japë raporte të detajuara vlerësimi mbi planin kombëtar të parandalimit të mbetjeve dhe 6 planet rajonale të menaxhimit të mbetjeve, në mënyrë që të këshillojë MMJPH mbi nivelin e tyre të integrimit dhe të sigurojë një vlerësim të përgjithshëm të kapacitetit të infrastrukturës.

Rezultatet/Aktivitetet e Projektit Rezultati 1 deri në Rezultatin 1: Përgatitja dhe shpërndarja e Strategjisë Kombëtare të Menaxhimit të Mbetjeve (NWMS) (2024 deri 2036) me Vlerësimin Mjedisor të Strategjisë,

Rezultati 2 në Rezultatin 1: Përgatitja e Strategjisë Kombëtare të Menaxhimit të Llumit (NSMS) (2024-2034) me Vlerësimin Strategjik Mjedisor shoqërues,

Rezultati 3 te Rezultati 1: Rishikimi dhe Raportimi mbi 6 Planet Rajonale të Menaxhimit të Mbetjeve dhe

Rezultati 4 në Rezultatin 1: Rishikimi dhe Raporti mbi Planin Kombëtar të Parandalimit të Mbetjeve (2021-2027).

Data e fillimit 13.11.2023
Data e përfundimit 13.05.2025
Lloji i projektit Kontrata e shërbimit (çmimi global)
Buxheti i Projektit 380.000,00 €
Emri i kontraktorit Cowi A/S
Përfituesi Ministria e Mjedisit dhe Planifikimit Hapësinor
Departamenti Përgjegjës Zbatues në MMJPH si përfitues përfundimtar Departamenti i Mbetjeve
Përfituesi përfundimtar (përveç MMPH si bashkia dhe PUC) Të gjitha komunat në 8 rajonet planore
Lidhje të lidhura me projektin (faqet e internetit) /

Logo Zelen Dogovor EU NOVO

Mbështetje për zbatimin e sistemeve rajonale të menaxhimit të mbetjeve në rajonet Lindore dhe Verilindore
Të dhënat për një projekt të financuar nga BE në kudër të IPA 2014-2020Print
1 Emri i projektit Mbështetje për zbatimin e sistemeve rajonale të menaxhimit të mbetjeve në rajonet Lindore dhe Verilindore

(NEAR/SKP/2022/EA-RP/0137 – nr. 12-8215/1)

Qëllimet kryesore të projektit Qëllimi i përgjithshëm i projektit është të forcojë kapacitetet dhe aftësitë dhe të rrisë efikasitetin e strukturave të vetëqeverisjes vendore për menaxhimin e sistemit ndërrajonal të menaxhimit të mbetjeve, si dhe të përmirësojë ndërgjegjësimin dhe pjesëmarrjen e publikut në çështjet e menaxhimit të mbetjeve, duke mbrojtur kështu mjedisin duke reduktuar prodhimin e mbetjeve, duke përmirësuar. efikasiteti i grumbullimit të mbetjeve, rritja e përdorimit të mbetjeve dhe arritja e reduktimit të mbetjeve.
Rezultatet / aktivitetet e projektit Rezultatet e pritshme të kësaj marrëveshjeje janë si më poshtë:

  • Rezultati 1 – Zhvillimi dhe zbatimi i programit Rajonal për ndërgjegjësimin e publikut për menaxhimin e mbetjeve dhe fushata që do të mbështesë zbatimin e sistemit Rajonal për menaxhimin e mbetjeve në rajonet Lindore dhe Verilindore.
  • Rezultati 2 – Rishikimi i Planeve ekzistuese Rajonale të Menaxhimit të Mbetjeve (RWMP) dhe përgatitja e vlerësimeve strategjike mjedisore për rajonet lindore dhe verilindore.
  • Rezultati 3 – Zhvillimi i aranzhimeve institucionale formale dhe profesionale për Ndërmarrjen Ndërrajonale për Menaxhimin e Mbetjeve dhe Qendrat Rajonale për Menaxhimin e Mbetjeve për rajonet Lindore dhe Verilindore.
  • Rezultati 4 – Forcimi i kapaciteteve të kompanive të shërbimeve publike në 18 komuna për menaxhimin e mbetjeve në rajonet Lindore dhe Verilindore.
  • Rezultati 5 – Mbështetja e qendrave rajonale për menaxhimin e mbeturinave dhe komunave në lidhje me përmirësimet për të siguruar inspektim efektiv dhe efikas, zbatim dhe mbikëqyrje të PUK-së dhe ndërmarrjes ndërrajonale për menaxhimin e mbeturinave për rajonin Lindor dhe Verilindor.
Data e fillimit 22.01.2024
Data e përfundimit 22.01.2026
Lloji i projektit Kontratë shërbimi
Vlera e projektit 1.750.000,00 €
Emri i kontraktorit ENVIROPLAN MELETHTIKH-SYMBOYLOI ANAPTYKSIAKON & TEXNIKON ERGON SOCITE ANONYME (GR) во конзорциум со WEglobal Srl. (IT) and with capacity provider with Enviroplan Projects S.A (GR)
Përdoruesi i projektit Ministria e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor
Sektori përgjegjës për zbatimin brenda MMJPH -së si përdorues përfundimtar Sektori i mbeturinave
Përdoruesi përfundimtar (përveç MMJPH -së, të tilla si komunat dhe NPK -të)

 

11 komuna nga rajoni lindor (Shtip, Probishtip, Koçani, Karbinci, Vinica, Çeshinovë-Obleshevë, Zrnovci, Makedonska Kamenica, Dellçevë, Pehçevë dhe Berovë), si dhe komuna e Sveti Nikollës dhe e tyre.

6 komuna nga rajoni verilindor (Kumanovë, Likovë, Staro Nagoriçan, Kratovë, Rankovcë dhe Kriva Pallankë)

Linqet endërlidhura me projektin (faqet e internetit) /

Logo Zelen Dogovor EU NOVO

Forcimi i mëtejshëm i kapaciteteve për implementimin efektiv të acquis-it në fushën e ndotjes industriale
Të dhënat e projektit të financuar nga BE përmes IPA 2014-2020Print
1 Titulli i projektit “Forcimi i mëtejshëm i kapaciteteve për implementimin efektiv të acquis-it në fushën e ndotjes industriale”
Qëllimi kryesor i projektit Qëllimi i përgjithshëm i këtij projekti është të mbrohet shëndeti i njerëzve dhe mjedisi jetësorpërmeszvogëlimit të emetimevetë dëmshme industriale në të gjitha mediumet emjedisit jetësor (ujë, ajër dhe tokë).Qëllimi specifik është forcimi plotësues i kapaciteteve administrative kombëtare dhe lokale në fushën e ndotjes industriale përmes përmirësimit të lejeve të integruara ekologjike, të cilat duhet të përmbajnë kushte të vendosura në përputhje me parimet dhe dispozitat e Direktivës për Emetime Industriale (IED) dhe konkluzionet e Teknikave më të Mira të Disponueshme. (BAT).
Komponentat /rezultatet e projektit Projekti është i strukturuar në tre komponentë. Rezultatet që duhen arritur janë:

Komponenti 1 – Kuadri i harmonizuar ligjor

Rezultati i detyrueshëm 1.1: Vlerësimi i dallimeve në shkallën e përputhshmërisë së legjislacionit ekzistues primar dhe sekondar, me pikat adekuate të dakorduara dhe të implementuara për aksion”

Rezultati i detyrueshëm 1.2: Projektligj i ndryshuar për Kontrollin e Emetimeve Industriale, draft-aktet e reja nënligjore dhe ndryshimet në aktet nënligjore ekzistuese, të përgatitura në përputhje me vlerësimin e dallimeve, (në qoftë sekonsiderohet se është e nevojshme).

Komponenti 2 – Procedurë e përmirësuar për VNMЈ-së për aktivitetet e IED

Rezultati i detyrueshëm 2.1: Është përmirësuar procesi i vlerësimit të ndikimit në kuadër të procedurës për VNMЈ-së për sektorët që i prëkasin IED;

Rezultati i detyrueshëm 2.2: Forcimi i kapaciteteve administrative për procedurën e VNM-së për sektorët e përfshirë në IED.

Komponenti 3 – Proces i përmirësuar i procesit të dhënies së lejeve përPIKN.

Rezultati i detyrueshëm 3.1: Proces i përmirësuar i dhënies së lejeve dhe përcaktimeve të EKL në lejet e integruara ekologjike.

Rezultati i detyrueshëm 3.2: Kapacitete të forcuara të lëshuesve të lejeve edhe në nivel qendror edhe në nivel lokal.

Rezultati i detyrueshëm 3.3: Vetëdije e rritur e palëve të interesuara relevante, përfshirë edhe operatorët industrialë, organizatat joqeveritare dhe qytetarët, në lidhje me ndotjen industriale.

Data e fillimit 01.03.2023
Data e përfundimit 31.10.2024
Lloji i proejktit Kontratë për twining grant
Buxheti i projektit EUR   1.000.000
Emri i përdoruesit Qendra për të Drejtën Ekonomike Ndërkombëtare dhe Evropiane (QDЕNE) – Republika e Greqisë
Pranuesi final i aksionit Ministria e Mjedisit Jetësor   dhe Planifikimit Hapësinor, Republika e Maqedonisë së Veriut
Departamenti përgjegjës për zbatim në MMJPH si pranues final Departamenti për Ndotje Industriale dhe Menaxhimin e Rrezikut dhe PIKN – Departamenti për Parandalimin dhe Kontrollin e Integruar të Ndotjes
Grupet e synuara/ palët e involvuara (përveç MMJPH siç janë Komuna dhe NPK-të, etj.) Ministria e Financave, Inspektorati Shtetëror i Mjedisit Jetësor, industritë, konsulentët, organizatat joqeveritare, Oda Industriale, Oda Ekonomike, Oda e Konsulentëve Teknikë, Bashkësia e Njësive të Vetëqeverisjes Lokale (BNJVL), të gjithë personat dhe institucionet e përfshira në proceset e dhënies së lejeve për PIKN /IED.
Linqet që lidhen me projektin (ueb-faqet) Faqja në Facebook : https://www.facebook.com/profile.php?id=100090529689729

twinning

Zbatimi i veprimeve prioritare në sektorin e ndryshimeve klimatike
Të dhëna për projektin e financuar nga BE-ja në kuadër të IPA 2014-2020Print

 

1 Emri i projektit “Zbatimi i veprimeve prioritare në sektorin e ndryshimeve klimatike”

NEAR/SKP/2022/EA-RP/0108

Qëllimet kryesore të projektit Qëllimi i përgjithshëm i operacionit është të kontribuojë në përafrimin e mëtejshëm me legjislacionin e BE-së për veprimin ndaj klimës dhe të krijojë një mjedis të favorshëm për zbatimin e suksesshëm të veprimeve prioritare zbutëse të zhvilluara në kuadër të Strategjisë Afatgjatë për Veprimin Klimatik.

Qëllimi i operacionit është zbatimi i listës së veprimeve prioritare të përcaktuara me Strategjinë Afatgjatë për Veprimin Klimatik dhe Planin e Veprimit për zbatimin e Strategjisë për periudhën deri në vitin 2030 (përfshirë Udhërrëfyesin për zbatimin e Ligjit për Veprimin për Klimën).

Aktivitetet e propozuara duhet të shihen si një paketë instrumentesh ligjore dhe ndërinstitucionale për veprimin e integruar të klimës.

Rezultatet/aktivitetet e projektit Rezultati 1: Analizë krahasuese ndërmjet kornizës ligjore dhe politike kombëtare dhe të BE-së për veprimin për klimën dhe rekomandimet për harmonizim të mëtejshëm.

Rezultati 2: Është zhvilluar mekanizmi për emetimet e GS nga instalimet stacionare.

Rezultati 3: Sistemi i monitorimit/ raportimit/ verifikimit (MRV) për politikat dhe masat e zhvilluara.

Rezultati 4: Krijimi i politikave shkencore të partneritetit të zgjeruar mbi veprimin për klimën.

Rezultati 5: Integrimi i politikave dhe masave klimatike në nivel lokal dhe rritja e angazhimit qytetar.

Data e fillimit 18.03.2024
Data e përfundimit 18.09.2024
Lloji i projektit Kontratë shërbimi
Vlera e projektit
  1. 360.000.00 €
Emri i Përfituesit WEGLOBAL S.R.L (IT) in consortium with Association Centre Interprofessionel Technique d’Etudes de la Pollution Atmospherique (CITEPA) (FR), Tecnica y Proyectos, S.A. (TYPSA (ES), AGRER S.A-N.V (BE) and capacity provider WEglobal (TR)
Përdoruesi i veprimit Ministria e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor
Sektori përgjegjës për zbatimin në kuadër të MMJPH-së si përdorues përfundimtar Sektoripër Zhvillim të Qëndrueshëm dhe Investime
Grupet e synuara/aktorët (përveç MMPH si bashkia dhe PUC etj.)
  • Ministria e Ekonomisë;
  • Ministria e Bujqësisë Pylltarisë dhe Ekonomisë së Ujërave;
  • Ministria e Financave;
  • Ministria e Transportit dhe Post-Telekomunikacionit;
  • Ministria e Arsimit dhe Shkencës;
  • Dhoma e Tregtisë;
  • Njësitë e vetëqeverisjes lokale;
  • Asociacioni i njësive të vetëqeverisjes lokale (BNJVL);
  • OJQ.
Lidhje të lidhura me projektin (faqet e internetit) /

Logo Zelen Dogovor EU NOVO

Mbështetje në zbatimin e legjislacionit për menaxhimin e mbetjeve dhe skemës së zgjeruar të përgjegjësisë së prodhuesit
Të dhëna për projektin e financuar nga BE-ja në kuadër të IPA 2014-2020Print

 

1 Emri i projektit Mbështetje në zbatimin e legjislacionit për menaxhimin e mbetjeve dhe skemës së zgjeruar të përgjegjësisë së prodhuesit
Qëllimet kryesore të projektit Qëllimi i përgjithshëm i këtij operacioni është të mundësojë funksionimin efikas dhe efektiv të një industrie moderne, të përgjegjshme riciklimi dhe rikuperimi në vend, duke ndjekur parimet e ekonomisë rrethore.

Qëllimi i specifik është të zhvillojë një Skema të Përgjegjësisë së Zgjeruar të Prodhuesit (Sistemi PZP) profesionale, e arritshme, e përgjegjshme dhe efikase, duke forcuar kështu kapacitetin e autoriteteve kombëtare kompetente për menaxhimin e mbetjeve dhe palëve të interesuara për menaxhimin modern të mbetjeve dhe sistemin e regjistrimit dhe raportimit në internet.

Rezultatet/aktivitetet e projektit Komponentët/Rezultatet e Projektit

– Komponenti I: Kuadri Ligjor

Rezultati 1.1 Koncept shënimet, analizat e opsioneve dhe draft dokumentet e vlerësimit të ndikimit për të lehtësuar procesin e përfshirjes së palëve të interesuara në procesin e zhvillimit të legjislacionit, të përgatitura.

Rezultati 1.2 Parakushtet analitike për hartimin e legjislacionit për krijimin e Organit Balancues të Prodhuesve (OBP) me legjislacionin dytësor dhe dokumentet përkatëse duke përfshirë prezantimin e shembujve ndërkombëtarë dhe shpjegimin e detajuar të dokumenteve të propozuara, të përgatitura.

Rezultati 1.3 Mekanizmat për koordinimin qendror të aktiviteteve të prodhuesve, përpunuesve kolektivë dhe operatorëve ekonomikë të identifikuar.

-Komponenti II: Kapaciteti Operativ dhe Administrativ

Rezultati 2.1: Kapaciteti operativ dhe administrativ i BPB-së në kuadër të PZP-së për zhvillimin e një mekanizmi për përmbushjen e detyrimit të tij sipas skemave të PZP-së, të cilat dalin nga legjislacioni i ri në këtë fushë dhe që paraqesin shumë kërkesa administrative për ministrinë, prodhuesit, operatorët kolektivë. , dhe ricikluesit, të përmirësuar.

Rezultati 2.2: Zhvillohen procedura për kontroll të saktë të sasive të produkteve dhe ambalazheve të vendosura në tregun e Maqedonisë së Veriut. Këto procedura duhet të përfshijnë kontrollin e mbetjeve të grumbulluara, të rikuperuara dhe të ricikluara, për të ofruar një mënyrë për të llogaritur pjesën e tregut dhe monitorimin e prodhuesve, si dhe një mënyrë për të raportuar dhe audituar sa më sipër.

-Komponenti III: Teknologjia e Informacionit

Rezultati 3.1: Sistemi elektronik i mbledhjes dhe raportimit të të dhënave për sistemin PZP, i zhvilluar.

Data e fillimit 01.12.2022
Data e përfundimit 01.12.2024
Lloji i projektit Twinning
Vlera e projektit 1.000.000.00 €
Emri i Përfituesit Blue Planet Climate Protection Foundation ( Kék Bolygó Klimavedermi Alpitvány)-Republika e of Hungarisë dhe Umweltbundesamt GmbH ( Environment Agency Austria)-Republika e Austrisë.
Përdoruesi i veprimit Ministria e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor
Sektori përgjegjës për zbatimin në kuadër të MMJPH-së si përdorues përfundimtar Sektori iМbeturinave
Grupet e synuara/aktorët (përveç MMPH si bashkia dhe PUC etj.) Inspektorati Shtetëror dhe Komunal i Mjedisit, Inspektorati Shtetëror i Tregut, Qendrat Rajonale të Menaxhimit të Mbetjeve, prodhuesit, ricikluesit, skemat kolektive, OJQ-të dhe të gjithë aktorët përkatës në sistemin PZP dhe OBP (Trupi Balancues i Prodhuesit).
Lidhje të lidhura me projektin (faqet e internetit) /
Përmirësimi i kapaciteteve për Natura 2000 dhe CITES
Të dhëna për projektin e financuar nga BE-ja në kuadër të IPA 2014-2020

 
Print

1 Emri i projektit Përmirësimi i kapaciteteve për Natura 2000 dhe CITES
Qëllimet kryesore të projektit Forcimi dhe përmirësimi i kapaciteteve administrative për harmonizimin dhe zbatimin e legjislacionit të BE-së për ruajtjen e natyrës
Rezultatet/aktivitetet e projektit Komponenti I:

-Vlerësimi dhe përgatitja e draft formularit standard i të dhënave për zonat e mundshme të NATURA 2000 në të gjithë vendin (Zonat e Mbrojtura Speciale (SPA) dhe Zonat me Rëndësi Komunitare (pSCI)) dhe

-Programi i rritjes së kapaciteteve për zbatimin e rrjetit NATURA 2000.

Komponenti II:

-Përgatitja e legjislacionit parësor të harmonizuar me Rregulloren e Këshillit (KE) nr. 338/97 prej 9.12.1996 për mbrojtjen e llojeve të faunës dhe florës së egër duke rregulluar tregtinë me to dhe

-Programi për ngritjen e kapaciteteve për zbatimin e rregullores CITES.

Data e fillimit 01.06.2022
Data e përfundimit 01.12.2024
Lloji i projektit Kontrata e shërbimit
Vlera e projektit 2.214.100.00 €
Emri i kontraktorit NIRAS IC Sp.z.o.o. në konsorcium me The Polish Society for protection of Birds (Ogolnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptakow); EFTAS Fernerkundung Technologietransfer GmbH; FARMAHEM Dooel Skopje; Macedonian Ecological Society (MES) dheStichting BirdLife Europe
Përdoruesi i projektit Ministria e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor
Sektori përgjegjës për zbatimin në kuadër të MMJPH-së si përdorues përfundimtar Sektori i Natyrës
Përdoruesi përfundimtar (përveç MMJPH, siç janë komunat dhe NPK-të)

 

Ministria e Bujqësisë, Pylltarisë dhe Ekonomisë së Ujërave;

Ministria e Brendshme;

Ministria e Financave – Drejtoria doganore;

Subjektet për menaxhimin e zonave të mbrojtura;

NP Pyjet Kombëtare;

NP Kullotat e Maqedonisë;

Inspektorati Shtetëror i Mjedisit;

Muzeu i Shkencave Natyrore dhe

Fakultetet (Fakulteti i Shkencave të Natyrës dhe Matematikës – Instituti i Biologjisë, Fakulteti i Pylltarisë, Fakulteti i Shkencave Bujqësore dhe Ushqimit, Fakulteti i Turizmit dhe Hotelierisë, Fakulteti i Mjekësisë Veterinare dhe Instituti Hidrobiologjik)

Lidhje të lidhura me projektin (faqet e internetit) /
Mbyllja e deponive dhe plehraveilegale në rajonin lindor dhe verilindor
Të dhënat për një projekt të financuar nga BE në kudër të IPA 2014-2020Print
1 Emri i projektit Mbyllja e deponive dhe plehraveilegale në rajonin lindor dhe verilindor

LOT1- Mbyllja e deponive dhe plehrave ilegale në Rajonin Lindor “EuropeAid / 139269 / IH / WKS / MK

Qëllimet kryesore të projektit Qëllimi i përgjithshëm i projektit është mbyllja dhe rehabilitimi i deponive të vjetra dhe plehrave ilegale në rajonin lindor, duke ofruar shërbime kalimtare të depozitimit të mbeturinave deri në krijimin e një sistemi rajonal të menaxhimit të mbeturinave.
Rezultatet /aktivitetet e projektit Kontrata e punëve ndërtimore për mbylljen e deponive dhe plehraveilegale në rajonin lindor mbulon:

  • Pastrimin e deponive ilegale dhe deponive të vogla në rajonin lindor me gërmim dhe transport të mbeturinave nga gërmimet
  • Rehabilitimin dhe mbylljen e të paktën katër (4) deponive të vjetra në rajonin lindor duke rimodeluar dhe ndërtuar një shtresë mbuluese, duke përfshirë sistemet e grumbullimit të rrjedhjeve dhe gazit aty ku kërkohet.
  • Rindërtimin e të paktën pesë (5) deponive të vjetra në rajonin lindor, ndërtimi i drenazhit për grumbullimin e kullimit, aty ku është e nevojshme. Deponitë nuk do të mbyllen, por do të qëndrojnë funksionale deri në përfundimin e qendrës rajonale të menaxhimit të mbeturinave.
Data e fillimit 16.03.2022
Data e përfundimit 16.03.2024
Lloji i projektit Kontratë ndërtimi
Vlera e projektit 4.565.600.80 €
Emri i kontraktorit GOKSIN INSAAT LTD-BURSA në konsorcium me ESKAVATORI MK DOOEL SKOPJE
Përdoruesi i projektit Ministria e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor
Sektori përgjegjës për zbatimin brenda MMJPH -së si përdorues përfundimtar Sektori i mbeturinave

Sektori i BE-së

Përdoruesi përfundimtar (përveç MMJPH -së, të tilla si komunat dhe NPK -të)

 

Bordi ndër-komunal i menaxhimit të mbeturinave të rajonit Lindor dhe 11 komunave nga rajoni Lindor (Shtip, Probishtip, Koçan, Karbinci, Vinicë, Çeshinovë-Obleshevë, Zërnovcë, Makedonska Kamenicë, Delçevë, Pehçevë dhe Berovë), si dhe komuna e Sveti Nikollës dhe ndërmarrjet e tyre publike komunale.

Bordi Ndër-Komunal i Menaxhimit të Mbetjeve të Rajonit Verilindor dhe 6 komunave të Rajonit Verilindor (Kumanovë, Likovë, Staro Nagoricane, Kratovë, Rankovcë dhe Kriva Pallankë) dhe ndërmarrjet e tyre komunale publike.

Linqet endërlidhura me projektin (faqet e internetit) /
Mbikëqyrja e punimeve ndërtimore për mbylljen e deponive dhe plehërave ilegale në rajonin lindor dhe verilindor - faza e parë
Të dhëna për projektin të financuar nga BE-ja kuadër të IPA 2014-2020
Print
Emri i projektit Mbikëqyrja e punimeve ndërtimore për mbylljen e deponive dhe plehërave ilegale në rajonin lindor dhe verilindor – faza e parë

EuropeAid/140258/IH/SER/MK

Qëllimet kryesore të projektit Qëllimi kryesor i projektit, pjesë e të cilit do të jetë kjo marrëveshje, është si më poshtë:

Të mbyllen dhe rehabilitohen të gjitha deponitë dhe plehërat e vjetra ilegale në rajonin lindor dhe verilindor duke ofruar shërbime kalimtare të depozitimit të mbeturinave deri në krijimin e një sistemi rajonal të menaxhimit të mbeturinave.

Qëllimi i kësaj marrëveshjeje është si më poshtë:

Për të ndihmuar në menaxhimin dhe zbatimin e suksesshëm të marrëveshjeve të punimeve të ndërtimit për mbylljen e deponive dhe plehërave ilegale në rajonin lindor dhe verilindor (faza e parë) që do të zbatohen në përputhje me kushtet e marrëveshjes së FIDIK -ut (“Libri i Verdhë”, botimi i 1999 )

Rezultatet / aktivitetet e projektit Raporti fillestar, Raportet e përkohshme (çdo gjashtë muaj), Raporti përfundimtar

Për të siguruar zbatimin e duhur të marrëveshjeve të ndërtimit, mbikëqyrja do të sigurojë një numër nën-aktivitetesh me qëllime specifikë:

Të sigurohet mbikëqyrje teknike dhe financiare dhe të sigurohet përfundimi i punimeve siç përcaktohet në lejet dhe në përputhje me lejen e ndërtimit dhe kërkesat e punëdhënësit, brenda kornizës kohore të specifikuar dhe brenda buxhetit të rënë dakord.

Të sigurohet shërbimi për mbikëqyrjen e projektimit dhe ndërtimit të deponive dhe plehërave ilegale në rajonin lindor dhe verilindor.

Të sigurohet shërbimi për mbikëqyrjen gjatë periudhës së garancisë

Data e fillimit 25.11.2021
Data e përfundimit 25.02.2024
Lloji i projektit Kontratë shërbimi
Vlera e projektit 593.000,00 €
Emri i kontraktorit ENVIROPLAN CONSULTATS & ENGINEERS S.A. në konsorcium me ICP Ingenieurgesellschaft Prof. Czurda & Partner mbH (ICP)
Përdoruesi i projektit Ministria e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor
Sektori përgjegjës për zbatimin brenda MMJPH -së si përdorues përfundimtar Sektori i Mbeturinave

Sektori i BE -së

Përdoruesi përfundimtar (përveç MMJPH -së, të tilla si komunat dhe NPK) Bordi ndër-Komunal i menaxhimit të mbeturinave të rajonit Lindor dhe 11 komunave nga rajoni Lindor (Shtip, Probishtip, Koçan, Karbincë, Vinicë, Çeshinovë-Obleshevë, Zërnovcë, Makedonska Kamenicë, Dellçevë, Pehçevë dhe Berovë), si dhe komuna e Sveti Nikollës dhe shërbimet e tyre publike.

Bordi ndër-Komunal i menaxhimit të mbeturinave të rajonit verilindor dhe 6 komunave të rajonit verilindor (Kumanovë, Likovë, Nagoriçanë i Vjetër, Kratovë, Rankovcë dhe Kriva Pallankë) dhe ndërmarrjet e tyre publike komunale.

Lidhje të lidhura me projektin (faqet e internetit) /
Mbështetja në krijimin e një sistemi rajonal të menaxhimit të mbeturinave - Furnmizimi i pajisjeve dhe automjeteve për grumbullimin e mbeturinave në rajonin Lindor dhe Verilindor, faza I - Lot 2 - Pajisjet për grumbullimin e mbeturinave
Të dhëna për projektin e financuar nga BE-ja në kuadër të IPA 2014-2020Print
Emri i projektit Mbështetja në krijimin e një sistemi rajonal të menaxhimit të mbeturinave – Furnmizimi i pajisjeve dhe automjeteve për grumbullimin e mbeturinave në rajonin Lindor dhe Verilindor, faza I – Lot 2 – Pajisjet për grumbullimin e mbeturinave

EuropeAid/140607/IH/SUP/MK

Qëllimet kryesore të projektit Furnizimi, shpërndarja, shkarkimi, instalimi dhe vënia në funksion e pajisjeve për mbledhjen e mbeturinave në rajonin Lindor dhe Veri-Lindor, me qëllim të përmirësimit të shërbimeve të grumbullimit të mbeturinave, për të siguruar mbrojtjen e mjedisit nga depozitimi i pakontrolluar i mbeturinave dhe në përputhje me standardet e BE-së.
Rezultatet / aktivitetet e projektit Furnizimi i kontejnerëve metalikë për mbledhjen e mbeturinave
Data e fillimit 19.02.2021
Data e përfundimit 17.10.2021

(periudha e garantuar17.10.2022)

Lloji i projektit Kontrata e furnizimit të pajisjeve
Vlera e projektit 959.173,50 €
Emri i kontraktorit AGT S.P.A dhe Teksin Konteyner ve Galvеniz Sanayi Ticaret Limited Sirketi
Përdorues i projektit Ministria e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor
Sektori përgjegjës për zbatimin në kuadër të MMJPH-së si përdorues i fundit Sektori i Mbeturinave
Përdoruesi përfundimtar (përveç MMJPH, siç janë komunat dhe NPP)

 

 

Bordi ndër-komunal për menaxhimin e mbeturinave të rajonit lindor dhe 11 komunave nga rajoni lindor (Shtip, Probishtip, Koçan, Karbincë, Vinicë, Çeshinovë-Obleshevë, Zërnovc, Makedonska Kamenicë, Delçevë, Pehçevë dhe Berovë), si dhe komuna e Sveti Nikollës dhe shërbimet e tyre publike.

Bordi Ndër-Komunal për Menaxhimin e Mbeturinave të Rajonit Verilindor dhe 6 komuna të Rajonit Verilindor (Kumanovë, Likovë, Nagoriçani i Vjetër, Kratovë, Rankovcë dhe Kriva Pallankë) dhe ndërmarrjet e tyre publike.

Linqet e lidhura me projektin (faqet e internetit) /
Të dhëna për projektin e financuar nga BE-ja në kuadër të IPA 2014-2020EU_alb
Emri i projektit Mbështetja në krijimin e një sistemi rajonal të menaxhimit të mbeturinave – Furnmizimi i pajisjeve dhe automjeteve për grumbullimin e mbeturinave në rajonin Lindor dhe Verilindor, faza I – Lot 1 –  Furnizmi i automjeteve për grumbullimin e mbeturinave

EuropeAid/140607/IH/SUP/MK

Qëllimet kryesore të projektit Furnizimi, shpërndarja, shkarkimi, instalimi, testimi, trajnimi dhe vënia në funksion e   automjeteve për grumbullimin e mbeturinave në rajonin lindor dhe veri-lindor, në mënyrë që të përmirësohen shërbimet e grumbullimit të mbeturinave, të sigurohet shpërndarja në kohë e shërbimeve për qytetarët dhe shpërndarja e mbeturinave në vende të caktuara të cilat do të mbrojnë mjedisin nga depozitimi i pakontrolluar i mbeturinave, në përputhje me standardet e BE-së.
Rezultatet / aktivitetet e projektit Furnizimi i automjeteve për grumbullimin e mbeturinave
Data e fillimit 03.02.2020
Data e përfundimit 30.10.2020

(periudha e garantuar30.10.2022)

Lloji i projektit Kontrata e furnizimit të pajisjeve
Vlera e projektit 3.597.440,00 €
Emri i kontraktorit Еxcelor Holding Group EOOD во конзорциум со  Psirgen Makina Imalat Sanayi Demir Sc Porfil Ticaret Limited Sirket
Përdorues i projektit Ministria e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor
Sektori përgjegjës për zbatimin në kuadër të MMJPH-së si përdorues i fundit Sektori i Mbeturinave
Përdoruesi përfundimtar (përveç MMJPH, siç janë komunat dhe NPP)

 

 

Bordi ndër-komunal për menaxhimin e mbeturinave të rajonit lindor dhe 11 komunave nga rajoni lindor (Shtip, Probishtip, Koçan, Karbincë, Vinicë, Çeshinovë-Obleshevë, Zërnovc, Makedonska Kamenicë, Delçevë, Pehçevë dhe Berovë), si dhe komuna e Sveti Nikollës dhe shërbimet e tyre publike.

Bordi Ndër-Komunal për Menaxhimin e Mbeturinave të Rajonit Verilindor dhe 6 komuna të Rajonit Verilindor (Kumanovë, Likovë, Nagoriçani i Vjetër, Kratovë, Rankovcë dhe Kriva Pallankë) dhe ndërmarrjet e tyre publike.

Linqet e lidhura me projektin (faqet e internetit) /
Zhvillimi i një sistemi informacioni për monitorimin mjedisor
Të dhëna për projektin e financuar nga BE-ja në kuadër të IPA 2014-2020EU_alb

 

Emri i projektit Zhvillimi i një sistemi informacioni për monitorimin mjedisor

Ndihma e Evropës/139107/IH/SER/MK

Qëllimet kryesore të projektit
  • Sistemi Kombëtar i Informacionit Mjedisor plotësisht funksional, i aftë të mbështesë monitorimin, përpunimin, raportimin dhe shpërndarjen e të dhënave mjedisore;
  • Zhvillimi i një rrjeti kombëtar të integruar të monitorimit të mjedisit për të përmbushur kërkesat e raportimit kombëtar dhe ndërkombëtar, ndërkohë që siguron informata mjedisore me cilësi të larta, të krahasueshme dhe përkatëse;
  • Forcimi i aftësisë administrative për zbatimin dhe mirëmbajtjen e Sistemit Kombëtar të Informacionit për Mjedisin dhe Rrjetin Kombëtar të Monitorimit të Mjedisit;
  • Rritja e transparencës së institucioneve publike duke lehtësuar qasjen në informacion dhe zhvillimin e një qasje të koordinuar për informacionin e sektorit publik.
Rezultatet / aktivitetet e projektit

 

  • Sistemi Kombëtar i Informacionit për Mjedisin i zhvilluar, instaluar dhe i testuar;
  • Strategjia Kombëtare e Monitorimit të Mjedisit dhe Plani i Veprimit, të mbështetur nga një Program Kombëtar i Monitorimit të Mjedisit i përgatitur më parë;
  • Kapaciteti administrativ i sistemit të informacionit të mjedisit dhe për mbikqyrje, plotësisht i fuqishëm përmes një programi trajnimi afatshkurtër;
  • Procedura të krijuara për shpërndarjen e informacionit mjedisor dhe qasjen në informacion.
Data e fillimit 10.03.2019
Data e përfundimit 09.03.2021
Lloji i projektit Договор за услуги
Vlera e projektit 1.369.050,00 EUR
Emri i kontraktuesit Particip GmbH (DE)
Përdoruesi i projektit Ministria e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor
Sektori përgjegjës për zbatim në kuadër të Ministrisë së Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor si përfitues i fundit Ministria e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor (MMJPH)
Përfituesi përfundimtar (përveç Ministrisë së Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor, siç janë komunat dhe NPK) Ministria e Financave

Ministria e Shëndetësisë dhe institucioni i saj i shëndetit publik në kuadër të Ministrisë së Shëndetësisë;

Ministria e Vetëqeverisjes Lokale;

Ministria e Shoqërisë Informatike dhe Administratës;

Ministria e Bujqësisë, Pylltarisë dhe Ekonomisë së Ujërave;

Instituti Hidrometeorologjik dhe Instituti Hidro-Biologjik Ohër;

Inspektorati Shtetëror i Mjedisit;

Agjensia e Kadastrit të Pasurive të Patundshme;

Enti Shtetëror Statistikës;

Shoqatat e Biznesit (p.sh. Oda e Tregtisë, Shoqata e Paketuesve dhe Shoqata e Operatorëve të Lëndëve të para sekondare).

Lidhje të lidhura me projektin (Uebfaqet) /
Përgatitja e një strategjie afatgjatë dhe ligjit të veprimit të klimës
Të dhëna për një projekt të financuar nga BE në kuadër të IPA 2014-2020EU_alb
Emri i projektit Përgatitja e një strategjie afatgjatë dhe ligjit të veprimit të klimës

Ndihma e Evropës/139221/IH/SER/MK

Caqet kryesore të projektit
  • Kryerja e analizave dhe vlerësimeve të nevojshme të situatës aktuale dhe kushteve në vendin përfitues në përgatitjen e një strategjie afatgjatë dhe të ligjit për veprimet klimatike dhe të mbështesë miratimin dhe zbatimin e tyre.
  • Krijimi i një sistemi të fortë dhe të qëndrueshëm të bashkërendimit të veprimeve klimatike duke zhvilluar një kornizë kombëtare strategjike dhe ligjore për veprimin e klimës përmes strategjisë afatgjatë dhe ligjit të veprimit të klimës, duke përfshirë një plan të veprimit për fazën fillestare të zbatimit.
  • Krijimi i një mekanizmi për monitorimin e emetimeve të gazrave serë në përputhje me Rregulloren e Mekanizmit për Monitorimin e Gazrave serë të BE-së 525/2013 (MMR) dhe dispozitat e tij zbatuese.
  • Forcimi i kapaciteteve administrative në përputhje me pranimin në BE për të arritur një emision të ulët dhe një ekonomi konkurruese dhe një shoqëri / ekonomi rezistente ndaj klimës.
  • Rritja e vetëdijes për veprimin ndaj klimës, mbështet procesin e shkëmbimit të informacionit ndërmjet palëve të interesuara dhe vendosjen e bashkëpunimit ndërministror dhe ndër-sektorial për strategjinë dhe ligjin.
Rezultatet/aktivitetet e Projektit

 

Rezultatet e projektit:

• Analizë e realizuar që përfshin raporte analitike dhe teknike për çështje specifike strategjike dhe juridike që do të shërbejnë si të dhëna themelore dhe kontribut në strategji dhe ligj. Raportet duhet të jenë koncize, të synuara për politikë-bërësit dhe të përqendrohen në sigurimin e informacionit për strategjinë dhe ligjin.

• Përgatitja e një raporti që do të vlerësonte aftësinë, kërkesat administrative dhe financiare për zbatimin e strategjisë dhe ligjit, si dhe kompetencat ligjore të organeve qeveritare dhe ekzekutive, duke përmbyllur strategjinë dhe ligjin.

• Përgatitja e një raporti mbi udhëzimet e transpozimit dhe zbatimit të legjislacionit të BE për klimën, me rekomandime mbi kornizën ligjore që do të përcaktohet me ligjin e veprimit të klimës.

• Raport i përgatitur në të gjithë vendin mbi ndjeshmërinë e ndryshimit të klimës, bazuar në studime të disponueshme, duke identifikuar objektivat e përshtatjes së përparimit / rezistencës ndaj klimës, duke përfshirë kornizën e hulumtimit dhe vendimmarrjes, me përfundime që lidhen me politikat që duhen adresuar. angazhohen në strategji dhe ligj.

• Hartimi i një strategjie afatgjate të veprimit të klimës.

• Draft teksti i ligjit për veprimin e klimës me akte nënligjore

• Aktet nënligjore për transpozimin e Rregullores së Mekanizmit të Monitorimit të Gazit të Serrës së BE-së Rregullorja Nr. 525/2013 (MMR) dhe ndryshimet dhe plotësimet e njëpasnjëshme, si dhe një Plan të përgatitur Implementimi.

• Draft planin e veprimit për zbatimin e fazës fillestare të strategjisë dhe ligjit të përgatitur.

• Plani i përgatitur për Zbatimin dhe Kuadrin Ligjor për Mekanizmin e Monitorimit të Gazrave serrë, në përputhje me Rregulloren e BE-së për monitorimin e gazrave serë Nr.525 / 2013

• Raport i përgatitur për Vlerësimin Strategjik Mjedisor të Strategjisë Afatgjatë të Veprimit ndaj Klimës.

• Janë ofruar trajnime për të mbështetur kornizën strategjike dhe ligjore për veprimin e klimës.

• Aktivitete të ndërgjegjësimit publik, ngjarje promovimi dhe aktivitete këshillimi të palëve të interesuara.

aktivitetet:

• Aktiviteti 1: Faza Fillestare

• Aktiviteti 2: Analizë / vlerësime përgatitore të strategjisë afatgjatë dhe ligjit të veprimit të klimës

• Aktiviteti 3: Përgatitja e një strategjie afatgjatë të ndryshimit të klimës

• Aktiviteti 4: Harmonizimi i legjislacionit kombëtar me Rregulloren e Mekanizmit të Monitorimit të Gazit serë të BE-së Nr.525 / 2013 (MMR) dhe ndryshimet e njëpasnjëshme

• Aktiviteti 5: Hartimi dhe përgatitja e draftit të ligjit të veprimit të klimës

• Aktiviteti 6: Hartimi i një Plan të Veprimit për Ndryshimin e Klimës

• Aktiviteti 7: Programi i Trajnimit për Zbatimin e Kornizës Strategjike dhe Ligjore për Veprim mbi Klimën

• Aktiviteti 8: Ndërgjegjësimi i publikut, promovimi dhe konsultimi i palëve të interesuara.

Data e fillimit 15.02.2019
Data e përfundimit 15.08.2020
Lloji i projektit Marrëveshja e Shërbimit
Vlera e projektit 1.149.804,00 Еuro
Emri i realizuesit GFA Consulting Group GmbH
Shfrytëzuesi i projektit Ministria e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor
Sektori përgjegjës për zbatim në Ministrinë e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor si përfitues i përfundimtar Ministria e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor
Përfituesi Përfundimtar (përveç Ministrisë së Mjedisit dhe Planifikimit Fizik, siç janë komunat dhe NPK) Më shumë grupe të synuara
Linke të lidhura me projektin (uebfaqet) https://climateaction-ipaproject.mk/
Përmirësimi i infrastrukturës së grumbullimit të ujërave të zeza për Qytetin e Shkupit
Të dhëna për një projekt të financuar nga BE në kuadër të IPA 2014-2020EU_alb
Emri i projektit Përmirësimi i infrastrukturës së grumbullimit të ujërave të zeza për Qytetin e Shkupit

EuropeAid/137719/IH/WKS/MK

Caqet kryesore të projektit Përmirësimi i mjedisit dhe shëndetit të njeriut përmes mbledhjes dhe trajtimit të ujërave të ndotura në Qytetin e Shkupit
Rezultatet/aktivitetet e Projektit Ndërtimi i grumbulluesve kryesorë të ujërave të zeza në bregun e majtë dhe të djathtë të lumit Vardar
Data e fillimit 14.02.2018
Data e përfundimit 14.02.2020
Lloji i projektit Marrëveshja e Ndërtimit
Vlera e projektit 9.680.140,27 Euro
Emri i realizuesit GUINTOLI S.A.S. në konsorcium me BAUER BG LTD Скопје dhe NGE Contracting S.A.S.
Shfrytëzues i projektit Marrëveshja e Shërbimit
Sektori përgjegjës për zbatim në Ministrinë e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor si përfitues i përfundimtar Sektori i BE-së

Sektori i Ujërave

Përfituesi Përfundimtar (përveç Ministrisë së Mjedisit dhe Planifikimit Fizik, siç janë komunat dhe NPK) NPK“Ujësjellësi dhe Kanalizimi”, Shkup

Qyteti i Shkupit

Linke të lidhura me projektin (uebfaqet) /
Mbikëqyrja mbi zbatimin e kontratës për punimet për përmirësimin e infrastrukturës së grumbullimit të ujërave të ndotura në Qytetin e Shkupit
Të dhëna për një projekt të financuar nga BE në kuadër të IPA 2014-2020EU_alb
Emri i projektit Mbikëqyrja mbi zbatimin e kontratës për punimet për përmirësimin e infrastrukturës së grumbullimit të ujërave të ndotura në Qytetin e Shkupit

Europe Aid/137717/IH/SER/MK

Caqet kryesore të projektit Qëllimi kryesor është si më poshtë:

Përmirësimi i infrastrukturës komunale tpër grumbullimin e ujërave të zeza në përputhje me Direktivën 91/271 / EC dhe ligjin e Maqedonisë.

  • Projekti parashikon masa për azhurnimin e sistemit ekzistues të kanalizimit në Qytetin e Shkupit, i cili do të kontribuonte në vijim:
  • Standarde të përmirësuara të higjienës për popullatën
  • Më pak probleme në mirëmbajtjen e sistemit të kanalizimit
  • Parandalimi i ndotjes së ujërave sipërfaqësore dhe nëntokësore dhe mbrojtja e rrjedhës ujore të Vardarit
  • Funksionimi i duhur i centralit të ardhëshëm të ITUZ.
Rezultatet/aktivitetet e Projektit

 

Rezultatet e projektit:

Raporti Fillestar, Raporti i Përkohshëm (çdo gjashtë muaj), Raporti Përfundimtar

Aktivitetet:

Pjesa 1 – Ndërtimi i kanalizimeve në bregun e djathtë të lumit Vardar

Pjesa 2 – Ndërtim i kanalizimeve në bregun e majtë të lumit Vardar

Pjesa 3 – Ndërtimi i kanalizimeve nga stacioni i pompimit të Makosped deri sa të bashkohet me një kanalizim të ri kryesor në bregun e djathtë të lumit Vardar

Për të siguruar zbatimin e duhur të kontratës së punimeve, Inxhinieri do të sigurojë një numër nën-aktivitetesh me objektiva specifike:

  • Sigurimi i mbikëqyrjes teknike dhe financiare dhe sigurimi për përfundimin e punimeve siç përcaktohet në Lejen e Vendndodhjes dhe në përputhje me lejet e ndërtimit dhe kërkesat e punëdhënësit, brenda afatit të caktuar dhe brenda buxhetit të dakorduar.
  • Ofrimi i shërbimit mbikëqyrës gjatë ndërtimit të infrastrukturës së grumbullimit të ujërave të zeza dhe
  • Ofrimii shërbimit mbikëqyrës gjatë periudhës së raportimit të ndarjes së kontratës.
Data e fillimit 07.02.2017
Data e përfundimit 06.03.2021
Lloji i projektit Marrëveshja e Shërbimit
Vlera e projektit 998.850,00 ЕУР
Emri i realizuesit Safege
Shfrytëzues i projektit Marrëveshja e Shërbimit
Sektori përgjegjës për zbatim në Ministrinë e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor si përfitues i përfundimtar Sektori i BE-së

Sektori i Ujërave

Përfituesi Përfundimtar (përveç Ministrisë së Mjedisit dhe Planifikimit Fizik, siç janë komunat dhe NPK) NPK“Ujësjellësi dhe Kanalizimi”, Shkup

Qyteti i Shkupit

Linke të lidhura me projektin (uebfaqet) /

Tvining projekti përforcimi i mëtejshëm i kapaciteteve për implementimin efektiv të legjislacionit të BE-së në sferën e cilësisë së ajrit

Duke e njohur nevojën për përmirësimin e gjendjes me cilësinë e ajrit, Bashkimi Evropian, përmes Instrumentit për Ndihmë Para-qasëse   (IPA), e financon Tvining projektin  “Përforcimi i mëtejshëm i kapaciteteve për zbatimin efikas të legjislacionit në sferën e mjedisit jetësor ”. Kohëzgjatja e projektit është  21 muaj (Мај 2015 – Јаnar 2017) me një buxhet prej  1.1 milion euro.

Për më tepër informata për projektin tonë , vizitoni ueb faqen tonë  aqtwinning.moepp.gov.mk

twinning proekt slika 1

Mbështetja e Republikës së Maqedonisë për revizionin e Strategjisë Kombëtare për llojllojshmërinë biologjike me plan aksionar dhe përpunimi i Raportit të 5-të kombëtarë i Konventës për biodiversitet(KBD)

Republika e Maqedonisë e ratifikoi Konventën për  Biodiversitet  (KBD) në vitin 1997 ,e me këtë u obligua dhe u  zotua që ti zbatojë detyrimet e Konventës. Neni 6 i Konventës i obligon të gjitha vendet që të hartojnë strategji kombëtare, ndërsa neni 26 që rregullisht të dërgojnë raporte kombëtare në të cilat do të përfshihen informatat për masat të cilat ndërmerren për zbatimin e KBD, dhe efektivitetin e tyre.

Studimet për gjendjen e llojllojshmërisë biologjike në Republikën e Maqedonisë  u hartua në vitin  2003, ndërsa  Strategjia e Parë Kombëtare për  Biodiversitet me Plan Aksionar (SPKBDPA) u soll në vitin  2004 . Deri më tani, Republika e Maqedonisë ka hartuar katër raporte kombëtare për KLLB, si dhe disa raporte tematike. Përmes projektit, gjithashtu u sigurua mbështetja për hartimin e raportit të pestë kombëtarë i Konventës për Llojllojshmërinë biologjike.

Leaflet Bioloska raznovidnost MKLiflet_Bioloska raznovidnost_AL

Projektin  për revizionin e Strategjisë Kombëtare për Biodiversitet me Plan  Aksionar të Republikës së Maqedonisë dhe hartimin e  raportit të pestë  të Konventës së llojllojshmërisë Biologjike e zbaton Ministria e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor (МMJPH) në bashkëpunim me Zyrën Rajonale të UNEP-it në Vienë, e  me ndihmë financiare të Fondit Ekologjik Global(FEG). Projekti filloi me realizim në janar të vitit  2013 dhe pritet që të zbatohet deri në fund të vitit  2014.

Bioloska raznovidnost baner

Projekti realizohet në pesë komponemte:

Коmponenta  1 – Vlerësimi i gjendjes momentale me llojllojshmërinë biologjike në RM dhe shkalla e realizimit të  SPKBDPA të parë, të miratuar në vitin  2004

Коmponenta  2 – Vendosja e objektivave dhe prioriteteve kombëtare në pajtim me objektivat e parashtruara globale, të miratuara në Mbledhjen e 10-të të Palëve të Konventës për Llojllojshmëri Biologjikenë vitin 2010, të njohura si Objektivat e Aiçit, me vlefshmëri deri në vitin 2020.

Коmponenta  3 – Zhvillimi i Strategjisë Kombëtare dhe plani Aksionar i Biodiversitetit, me theks për integrimin e mbrojtjes së biodiversitetit në sektorë të ndryshëm  relevant (bujqësi, pylltari, gjueti, transport, turizëm, energjetikë, planifikim hapësinor dhe urban, zhvillim rural e të tjera), zbutjen e varfërisë dhe integrimin në planet kombëtare në luftën kundër ndryshimet klimatike.

Коmponenta  4 – Zhvillimi i planeve për zbatimin e strategjisë kombëtare.

Коmponenta 5 – Vendosja e Korrnizës institucionale, përcjellja e gjendjes, hartimi i raportit të prestë kombëtarë i Konventës për Biodiversitet dhe vendosja e mekanizmave për shkëmbimin e informatave për biodiversitet.

SPKBDPA  është vegla e parë për implementimin e Konventës së Biodiversitetit. Në kuadër të Konventës, koncepti i SPKBDPA është definuar si instrument intergues, multisektorial, participues për planifikimin e mbrojtjes së biodiversitetit në nivel nacional.

Udhëzimet për parimet kryesore të hartimit/revizionit të SPKBDPA janë dorëzuar në Vendimin nr.  IX/8 të miratuar në Konferencën e  9-të të Palëve të konventës së Biodiversitetit, edhe atë:

1. SPKBDPA duhet ti përfshijë tre caqet e KBD: ruajtja e biodiversitetit, shfrytëzimi i qëndrueshëm i komponeteve të saja dhe distribuimi i barabartë i përfitimeve që dalin nga shfrytëzimi i resurseve gjenetike. Gjithashtu, SPKBDPA mund të kyç edhe objektiva të konventave të tjera nga sfera e mbrojtjes së biodiversitetit.

2. SPKBDPA duhet ti theksojë dhe të synojë që ti mbajë përfitimet e biodiversitetit dhe shërbimeve të ekosistemeve në mirëqenien e njerëzve.

3. SPKBDPA еështë instrument strategjik për arritzjen e rezultateve konkrete. Detyra e saj është që të identifikohen dhe të prioretizohen  aksionet e nevojshme me qëllim të realizimit të caqeve të KBD në nivel kombëtarë, dhe që të bëhet plan për zbatimin e këtyre aksioneve.

4. Procesi i hartimit të  SPKBDPA duhet të jetë i hapur, participues dhe transparent. Kyçja e të gjitha palëve të tanguara relevante qysh gjatë hartimit të Strategjisë është i domosdoshëm për hartimin e një dokumenti strategjik largpamës, si dhe për zbatimin efektiv të aktiviteteve të planifikuara për mbrojtjen e biodiversitetit në të ardhmen.

5. SPKBDPA duhet të përfshijë masat për integrimin e biodiversitetit në politikat dhe programet sektoriale, posaçërisht me qëllim të arritjes së cakut për shfrytëzimin e qëndrueshëm të biodiversitetit.

6. Planifikimi i mbrojtjes së biodiversitetit është afatgjatë, një proces  ciklik adaptues. Ai kërkon një monitorim të vazhdueshëm, vlerësimin dhe rishikimin, në pajtim me progresin, kushtet dhe mësimet e nxjerrura.

Në kuadër të projektit është paraparë kyçja e të gjitha palëve të interesuara në nivel qendror dhe lokal  (institucionet dhe organizatat qeveritare , institucionet shkencore, organizatat joqeveritare, biznis sektori dhe bashkësitë lokale) që nga filimi i realizimit të projekteve . gjithashtu, do të sigurohet koordinim me projektet e tjera aktuale relevante.

Përmes organizimit të katër punëtorive, disa mbledhjeve të ekspertëve dhe pjesëmarrjes  në ngjarje të tjera do të mundësohet që të gjitha rezultatet e projekteve  (studimet e  sektorëve, raportet, planet) të jenë të ndara dhe të hapura për komente nga të gjitha palët e interesuara.

  1. Mbledhja fillestare u mbjat më  19 shkurt 2013 në Shkup ku u prezentuan komponetet e projektit me korrnizë kohore për realizimin e aktiviteteve të planifikuara, si dhe detyrimet e Republikës së Maqedonisë drejt Konventës për biodiversitet  . Gjithsej  112 përfaqësues të ministrive relevante dhe agjencive shtetërore, institucioneve shkencore, ndërrmarrjeve publike, subjekteve për menaxhimin e zonave të mbrojtura, organizatave joqeveritare, projekteve aktuale relevante dhe mediave.
  2. Punëtoria e dytë me palët e tanguara për vendosjen e objektivave kombëtare, prioriteteve dhe indikatorëve, u mbajt nga  2 – 4 tetor  të vitit  2013  në Berovë mr pjesëmarrjen e 52 përfaqësuesve të institucioneve dhe organizatave relevante si dhe mediave. Gjetë tri ditëve të punës u prezentuan gjendjet aktuale të biodiversitetit në Maqedoni duke vurë në pah kërcënimet kryesore për biodiversitetitn dhe shërbimet e ekosistemeve, si dhe analiza e realizimit të SPKBDPA të parë .Definimi i objektivave kombëtare u realizua përmes punës në grupe punuese sipas udhëzimeve të Konventës  për definimin dhe zbatimin e Caqeve të Aiçit. Në punëtorinë midis tjerash, u prezentua  Protokolli i Nagoja-s  për qasje te resurset gjetike dhe distribuimi i drejtë dhe i barabartë i përfitimeve që rezultojnë nga shfrytëzimi i tyre dhe  Udhëzimet e Bonit për zbatimin e Protokollit me qëllim që të bëhet njoftimi fillestar i detyrimeve dhe përfitimeve të këtij Protokolli, poqe se miratohet vendimi për ratifikimin e të njëjtit.
  3. Punëtoria e tretë me palët e tanguara në temën „definimi i planit aksionar për arritjen e objektivave kombëtare për biodiversitetin “ u mbajt nga data 4 – 6 shkurt 2014 në Strumicë me pjesëmarrje me mbi  60 përfaqësues të institucioneve dhe organizatave relevante, shoqatat e qytetarëve dhe zyrat projektuese aktuale relevante. Në fillim të punëtorisë u prezentuan rezultatet kryesore nga analiza e gjendjes me biodiversitetin, analiza e kërcënimeve dhe sektorët kryesorë të cilët ndikojnë mbi biodiversitetin  në Maqedoni, draft vizioni dhe draft caqet kombëtare të biodiversitetit  Identifikimi i aksioneve të nevojshme për arritjen e caqeve të definuara kombëtare dhe prioritetet për mbrojtjen e biodiversitetit u zbatua përmes punës së 4 grupeve punuese në pajtim me katër caqet strategjike kombëtare të definuara. Përmbajtja e raportit të pestë kombëtarë drejt KBD u prezentua në fund të punëtorisë. Gjithashtu, u diskutua për nevojën e hartimit të vlerësimit strategjik të ndikimit ndaj mjedisit jetësor për Strategjinë për biodiversitet me plan aksionar në pajtim me rregulativën ligjore.
  4. Kremtimi i  ditës ndërkombëtare të biodiversitetit  u organizua më  22ti maj 2014 në Dellçevë përmes bashkëpunimit të dy projekteve aktuale për rishqyrtimin e Strategjisë kombëtare për biodiversitet me plan aksionar dhe Programi Zviceran për ruajtjen e natyrës në Maqedoni. Me konkurs të fotografive me temën  „biodiversiteti në rajonin e Bregalnicës “, përpunimi  i vizatimeve të fëmijëve, organizimi i lojërave me temë nga ekologjia , promovimi i projekteve për ruajtjen e biodiversitetit në rajon, shkëmbimi i një numri të përmbajtjeve dhe materialeve interesante që kanë të bëjnë me mbrojtjen e biodiversitetit /natyrës, si dhe prezentime në temën  „biodiversitetit i ishullit“ u shënua dita ndërkombëtare e mbrojtjes së biodiversitetit. Ngritja e vetëdijes publike dhe edukimi për ruajtjen e biodiversitetit ishin caku kryesorë i kësaj ngjarjeje me çka kontribuohet për implementimin e plotë të Planit aksionar të biodiversitetit në vend.
  5. Në punëtorinë e katërt me palët e tanguara , që u mbajt më  11të dhjetor  2014   u prezentua dhe diskutua draft  SPKBDPA dhe prioritetet e identifikuara për ruajtjen e biodiversitetit në Maqedoni, që pritet që të kontribuojnë drejt arritjes së caqeve globale deri në vitin  2020  (të ashtuquajturat Caqet e Aiçi-t), dhe planet për implementim. Në këtë punëtori morën pjesë  73 përfaqësues të institucioneve dhe organizatave relevante të cilët aktivisht u kyçën në diskutim dhe me komentet dhe rekomandimet e tyre kontribuan për përmirësimin e strategjisë dhe riprecizimin e Planit aksionar i biodiversitetit.

Për më tepër informata kontaktoni:

Robertina Brajanovska, konsulent kombëtar për koordinimin e projektit

robertina.brajanoska@unvienna.org

Daniela Rendevska, personi kombëtarë për kontakt për Konventën e Biodiversitetit

d.rendevska@moepp.gov.mk

Projekt Binjakëzimi “Përforcimi i kapacitetit administrativ në nivel qendror dhe lokal për transponim dhe implementim të Direktivës së re për Emetime Industriale 2010/75/EU”

Rreth projektit

Programi i Binjakëzimit

Binjakëzimi është një instrument i Bashkimit Evropian për bashkëpunim institucional mes Administratës Publike të Shteteve Anëtare të BE (ShA) dhe shteteve përfituese (ShP). Fillimisht u krijua në vitin 1998 për të ndihmuar shtetet që në atë kohë ishin shtete kandidate të përfitojnë aftësitë dhe përvojën e duhur për të adoptuar, implementuar dhe zbatuar legjislacionin e BE-së.

Më saktë, në rajonin IPA, Binjakëzimi ka për qëllim të sigurojë mbështetje për transponim, zbatim dhe implementim të legjislacionit të BE-së (acquis-it të Bashkimit). Binjakëzimi ndërton kapacitetet e administratës publike të shteteve përfituese, duke rezultuar në zhvillime pozitive dhe progresive në tërë rajonin.

Prapavija e Projektit:

Instalimet me të mëdha industriale janë përgjegjëse për një pjesë të madhe të emetimeve të përgjithshme të ndotësve kyç atmosferik, dhe kanë ndikime të tjera, siç janë emetimet në ujë dhe tokë, gjenerimi i mbeturinave dhe përdorimi i energjisë. Direktiva për Emetime Industriale 2010/75/EU (IED) vendos principet kryesore për dhënien e lejeve dhe kontrollit të instalimeve duke u bazuar në qasje të integruar dhe tek teknikat më të mira në dispozicion (BAT). Direktiva zëvendëson shtatë Direktiva ekzistuese që kanë të bëjnë me instalime industriale dhe parasheh kërkesa të detyrueshme për punën e instalimeve industriale që janë më të rrepta nga kërkesat që vlenin më parë në legjislacionin e BE-së.

Përmes këtij projekti të ri, Maqedonia dëshmon qartë gadishmërinë e saj për të implementuar legalisht standardet ekologjike evropiane për instalimet industriale.

Qëllimi i projektit

Qëllimi i përgjithshëm i projektit është të rrisë efikasitetin e përgatitjes së shtetit për pranim në BE dhe të sigurojë efikasitetin e programeve të BE-së në shtet.

Projekti ka për qëllim të forcojë kapacitetin administrativ në nivel nacional dhe lokal për transponim dhe zbatim të DEI në Maqedoni. Projekti parasheh përgatitjen e legjislacionit primar dhe sekundar në përputhje me DEI, vlerësimin e ndikimit ekonomik, ndërtimin e kapaciteteve në nivel qendror dhe lokal dhe vlerësimin e pajisjeve të nevojshme për zbatimin e DEI. Projekti do të implementohet gjatë viteve 2015 – 2016.

Komponentët e Projektit

Projekti ka katër komponentë:

Komponenti 1: Vlerësim i ndikimit ekonomik që implementimi i Direktivës për Emetime Industriale 2010/75/EU ka ndaj sektorit industrial

  • Do të zhvillohen Analiza rregullative të ndikimit që implementim i DEI ka ndaj sektorëve industrial relevantë si dhe ndaj administratës relevante
  • Do të përgatitet raporti i vlerësimit rreth ndikimit ekonomik që implementimi i DEI ka ndaj sektorëve relevantë industrial bashkë me rekomandime dhe do të diskutohet dhe vihet dakord me Ministrinë rreth hapave të mëtutjeshëm.

Komponenti 2: Krijimi i legjislacionit ekologjik primar dhe sekundar në përputhje me Direktivën e re për Emetime Industriale 2010/75/EU

  • Vlerësim i zbrazëtirave dhe analizë e përputhjes mes legjislacionit ekzistues dhe DEI
  • Do të përgatitet Ligj i ri për Kontroll të Emetimeve nga Industria duke transponuar Direktivën për Emetime Industriale
  • Do të përgatitet legjislacion sekundar në përputhje me Direktivën për Emetime Industriale

Komponenti 3: Përforcimi i kapacitetit administrativ qendror dhe lokal për implementimin e Direktivës së re për Emetime Industriale 2010/75/EU

  • Do të analizohet kapaciteti qendror dhe lokal për transponim dhe zbatim praktik të direktivës së re IED 2010/75/EU dhe do të propozohen plane dhe rekomandime për përforcimin e tij
  • Zbatimi i Direktivës për Emetime Industriale do të mbështetet përmes llojeve të ndryshme të trajnimeve, punëtorive dhe seminareve.
  • Do të analizohen dhe vlerësohen leje të zgjedhuraC (A dhe B) dhe do të përgatiten leje pilot në përputhje me DEI (BAT) në sektorë të caktuar.
  • Do të përgatiten manualë dhe udhëzime për zbatim praktik të DEI00
  • Do të organizohen Vizita Studimore në Austri dhe Spanjë për të shkëmbyer përvoja, për vizituar instalime në këto Shtetet Anëtare dhe për të diskutuar zbatimin e DEI

Komponenti 4: Përgatitja e listës preliminare të pajisjeve që janë të nevojshme për implementimin e Direktivës së re për Emetime Industriale 2010/75/EU

  • Do të analizohen detajisht pajisjet ekzistuese
  • Do të përgatitet listë me pajisje plotësuese që është e nevojshme për implementimin e DEI dhe do të diskutohet rreth sigurimit të kësaj pajisjeje.

Informata rreth projektit

Titulli: “ Përforcimi i kapacitetit administrativ në nivel qendror dhe lokal për transponim dhe implementim të Direktivës së re për Emetime Industriale 2010/75/EU”                                  

Buxheti: 900.000 Euro

Periudha e implementimit: 15 muaj

Fillimi i implementmit: 1tetor 2015

Përfituesi kryesor: Ministria e Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor, Departamenti i Mjedisit Jetësor

Institucionet nga Shtetet Anëtare:

Partneri Kryesor Austria: Agjencia e Mjedisit Jetësor Austri

Partneri Dytësor Spanja: Ministria Rajonale e Galicias për Mjedis Jetësor, Planifikim Hapësinor dhe Infrastruktura dhe FIAPP

Projekte e lidhura përmes IPA Komponentës I dhe Komponentës III